Apsaugokite savo laiką ir pajamas naudodami aiškią atšaukimo politiką. Sužinokite, kokią informaciją įtraukti, tinkamus bendravimo būdus ir patarimus, kaip įgyvendinti savo politiką.
Jūsų laikas yra vertingas ir kiekvienas neužimtas susitikimo laikas atima jūsų uždarbio galimybes. Turėdami teisingą, bet tvirtą atšaukimo politiką, galite nustatyti lūkesčius ir apsaugoti savo pajamas.
Nors neatvykimas ir atšaukimas yra neišvengiami, gerai surašyta ir perteikta politika gali sumažinti netikėtas pajamų netektis, paskatinti klientus laikytis susitikimų ir netgi padėti sprendžiant ginčus dėl mokesčių grąžinimo.
Formuluodami savo salono atšaukimo politiką, būkite aiškūs ir aprašykite viską glaustai. Nepalikite vietos nesusipratimams ir interpetacijoms. Būkite sąžiningi – pernelyg griežta atšaukimo politika gali atgrasyti klientus nuo užsakymo arba sukelti nusivylimą, jei politika yra nepagrįsta. Būkite tvirti ir įsitikinkite, kad jūsų politikos kalba yra galutinė ir vykdoma. Nenaudokite tokių frazių kaip „prašome“ arba „prašome leisti“, nes ši kalba gali būti klaidingai suprantama kaip pasiūlymas, o ne kaip reikalavimas.
Rašydami savo salono atšaukimo politiką, užduokite sau šiuos klausimus:
Be to, turite nuspręsti, kada vėluojantis klientas laikomas neatvykusiu. Daugelyje salonų suteikiamas 15 minučių lengvatinis laikotarpis, po kurio vėluojantys asmenys laikomi neatvykusiais. Norėdami nustatyti tinkamą atidėjimo laikotarpį, apsvarstykite susitikimo trukmę ir tai, kaip tai paveiks jūsų tvarkaraštį ir kitų klientų susitikimų laiką.
Štai keletas atšaukimo politikos pavyzdžių. Nedvejodami naudokite šiuos savo salone:
Užsakymo metu
Praneškite apie savo atšaukimo politiką, kol klientas planuoja susitikimą. Užsakymo metu klientai yra informuojami apie jūsų politiką, kad būtų nustatyti lūkesčiai ir išvengta nesusipratimų.
Po užsakymo
Pranešimuose apie susitikimą pakartokite savo atšaukimo politiką. Jūsų politika gali būti įtraukta į jūsų užsakymo pranešimus, patvirtinimo užklausas ir priminimus dėl susitikimo. Būtinai naudokite sistemą su automatizuotais pranešimais , kad jūsų klientų bendravimas būtų patikimas ir tvarkomas be jokio rankinio darbo.
Jūsų tinklalapyje
Išsamiai nurodykite visą savo atšaukimo politiką savo svetainėje. Pateikite nuorodą, kad klientai galėtų peržiūrėti puslapį užsakymo metu, ir paraginkite klientus apsilankyti puslapyje jūsų susitikimo pranešimuose.
Nepanaudotų susitikimų laikotarpių kaina gali padidėti, todėl niekada neturėtumėte jaustis kalti dėl savo laiko ir pajamų apsaugos. Įmonės atšaukimo taisyklės skatina klientus pasirodyti ir gerbti jūsų laiką. Pagalvokite apie savo atšaukimo politiką kaip paskatą, o ne baudą.
Užsakymo metu aiškiai nurodykite savo atšaukimo politiką
Praneškite apie savo atšaukimo politiką ir paprašykite, kad klientai veiksmingai sutiktų su politika rezervuodami ir patvirtindami savo paskyrimą.
Būtinai priminkite klientams
Siųskite priminimus apie susitikimą ir praneškite savo klientams apie savo atšaukimo politiką bent kartą iki minimalaus atšaukimo termino.
Norėdami rezervuoti susitikimą, reikalauti kortelės, užstato arba išankstinio apmokėjimo
Jei jūsų užsakymo sistema leidžia reikalauti kortelės, kad galėtumėte užsisakyti, pasinaudokite šia funkcija. Tai leidžia lengvai įgyvendinti savo politiką, vėliau nereikia eiti pirmyn ir atgal. Arba užsakymo metu galite reikalauti užstato ir naudoti jį kaip atšaukimo mokestį. Jei užsakymo metu reikalaujama viso išankstinio apmokėjimo už paslaugą, grąžinkite klientui pinigus pagal savo politiką.
Šį veiksmą galima supaprastinti naudojant salono programinę įrangą , kuri suteikia galimybę prieš užsakant tam tikras paslaugas reikalauti kortelės arba užstato.
Apmokestinkite arba išrašykite sąskaitą klientui už atšauktą susitikimą arba „neatvykimą“
Apmokestinkite arba išrašykite sąskaitą faktūrą savo klientui pagal savo politiką. Išsiųskite jiems kvitą, pranešantį apie mokestį. Jei įmanoma, pasiūlykite jiems galimybę pakeisti susitikimo laiką.
Tvirta, bet teisinga politika yra dalis jūsų salono ir paslaugų vertės išlaikymo. Atšaukimai ir neatvykimai yra neišvengiami, bet jūs galite pasiruošti sėkmei, jei gerai bendraujate ir turite griežtą atšaukimo politiką, apsaugančią nuo prarastų pajamų.
3Wellness sistema sukurta patogiai valdyti visus sveikatos priežiūros įstaigų verslo procesus. Ilgametė patirtis technologinių produktų kūrime ir nuolatinės investicijos į technologinių sprendimų tobulinimą, leidžia suteikti Klientui aukščiausios kokybės duomenų valdymo paslaugas.